אוריאל ואלירז מרים פרץ : הזכות שבחובה אהבת הארץ מרים פרץ סדרת רבין הקטלוג החינוכי - בנאומה התייחסה פרץ לחשיבות קיומם של מגון קולות ודעות בחברה הישראלית:

אוריאל ואלירז מרים פרץ : ×"זכות ש×'חו×'×" א×"×'ת ×"ארץ מרים פרץ ס×"רת ר×'ין ×"קטלו×' ×"חינוכי - בנאומה התייחסה פרץ לחשיבות קיומם של מגון קולות ודעות בחברה הישראלית:. שנים לאחר מכן אביו נפטר משברון לב. דריי מתנות און אנדערע דערציילונגען.. ״אני יודע שהשנים עוברות אבל. כשאשת החינוך מרים פרץ, ששכלה את בניה אוריאל ואלירז בשירותם הצבאי, סיימה לשאת דברים בשם זוכי הפרס, היא ניגשה אל כלל הזוכים וחיבקה אותם, אחד אחד. אבל אמו מרים ידעה שבנה הבכור לא יֵצא בשלום מלבנון, ומיום שהתגייס הפכה לאישה המחכה לבשורה יש שאני מגיעה לשם ורואה את שניהם, אוריאל ואלירז, עומדים מולי ובאים לקראתי ונשמתי יוצאת ומפרפרת.

מרים פרץ, אמם של אוריאל ואלירז פרץ, שני חיילי צהל שנהרגו במערכות ישראל, קיבלה הערב מדי ראש הממשלה והנשיא את פרס ישראל למפעל חיים. אני מודה לראש העיר דר עליזה בלוך ויור ועדת השמות חבר המועצה אלי פרץ על התמיכה. נציין, כי שכונת נווה שמיר מיועדת עבור הציבור הכללי לכן. ״אלירז היה תלמיד שלי במכינה, שהכרתי בעצמונה, ואני זוכר את היום הזה אני מכיר את כולם, את כל הילדים, אני ואליסף מחובקים תמיד, מרים ואני בקשר עצום וגם האבא אליעזר הייתי איתו בידידות קרובה״. עם ההכרזה על זכייתה, קם הקהל כולו על רגליו, והריע לה דקות ארוכות. האישה שנישקה פעמיים קשות את רגבי ארץ ישראל לא שואלת את אלוקים למה.

News1 מחלק×
News1 מחלק×" ראשונ×" from www.news1.co.il
ובמי הוא בוחר להוכחת טענתו? אין בידי יצירה, לא אוכל להצביע על תגלית שגיליתי או על נוסחה שפתרתי. כשבאו להודיע על אלירז, ביקשתי שיחכו דקה. ״אני יודע שהשנים עוברות אבל. פרץ נולדה וגדלה בקזבלנקה שבמרוקו, בתם של איטו לבית ועקנין ויעקב אוחיון. האולם כאן מאחד, מגבש, מלכד וזו הרוח של הבנים שלי אוריאל ואלירז. מרים לא בחרה את נסיבות חייה הקשות, אך בחרה לחיות ולהחיות עם שלם.‬ עוד נכתב כי מרים היא סמל למסגרת הרוח היהודית והישראלית ומהווה סמל ומופת לנתינה ולעזרה לזולת, לחברה ולקהילה. רוגל אלפר מצטט בחלקיות נאום של מרים פרץ, כדי להציגה כמי שמייצגת, בדומה לפלסטינים, תרבות האדרת מוות.

אני מודה לראש העיר דר עליזה בלוך ויור ועדת השמות חבר המועצה אלי פרץ על התמיכה. נציין, כי שכונת נווה שמיר מיועדת עבור הציבור הכללי לכן.

רוגל אלפר מצטט בחלקיות נאום של מרים פרץ, כדי להציגה כמי שמייצגת, בדומה לפלסטינים, תרבות האדרת מוות. פרץ נולדה וגדלה בקזבלנקה שבמרוקו, בתם של איטו לבית ועקנין ויעקב אוחיון. בפאזל הזה שנוצר בִּמְדינת ישראל, יש מקום לכולנו, לכל קשת הצבעים. הקהל קיבל אותה בעמידה ובתשואות ממושכות. מרים לא בחרה את נסיבות חייה הקשות, אך בחרה לחיות ולהחיות עם שלם.‬ עוד נכתב כי מרים היא סמל למסגרת הרוח היהודית והישראלית ומהווה סמל ומופת לנתינה ולעזרה לזולת, לחברה ולקהילה. כשאשת החינוך מרים פרץ, ששכלה את בניה אוריאל ואלירז בשירותם הצבאי, סיימה לשאת דברים בשם זוכי הפרס, היא ניגשה אל כלל הזוכים וחיבקה אותם, אחד אחד. אין בידי יצירה, לא אוכל להצביע על תגלית שגיליתי או על נוסחה שפתרתי. Miriam peretz, a bereaved mother, has received a letter of recognition. מהקוצים שהוצאתי מהגרביים של אוריאל, חוט מטליתו של בעלי אליעזר זל ורגב עפר מקברו של אלירז''. זהו יום מרגש שבו אנחנו חונכים את אולם שבת אחים, לא בט' אלא בת', יושבים כאן חיילי צה''ל מכל מהגזרים ולומדים ביחד ונקשרים לארץ הזו ומבינים למה נלחמים ועל מה, למה משרתים שלוש שנים, מה הטעם של כל זה. רגע לפני קבלת פרס ישראל, מרים פרץ, ששכלה את שני בניה אוריאל ואלירז, נזכרת ברגעים שבהם קיבלה את ההודעות הנוראות ועל החיים המלאים שהיא. מרים פרץ, כלת פרס ישראל, אמרה לערוץ 7: אבל אמו מרים ידעה שבנה הבכור לא יֵצא בשלום מלבנון, ומיום שהתגייס הפכה לאישה המחכה לבשורה יש שאני מגיעה לשם ורואה את שניהם, אוריאל ואלירז, עומדים מולי ובאים לקראתי ונשמתי יוצאת ומפרפרת.

השר פתח את המפגש עם אליסף פרץ, אחיהם של אוריאל ואלירז פרץ ז״ל שהיו תלמידיו. בנאומה התייחסה פרץ לחשיבות קיומם של מגון קולות ודעות בחברה הישראלית: מרים פרץ התאלמנה מבעלה ושכלה שניים מבניה, אוריאל ואלירז, בעת שירותם בצהל. מרים פרץ, אמם של אוריאל ואלירז פרץ, שני חיילי צהל שנהרגו במערכות ישראל, קיבלה הערב מדי ראש הממשלה והנשיא את פרס ישראל למפעל חיים. במרים פרץ, אמם השכולה של שני נופלי צהל אוריאל ואלירז פרץ זל, אותה הוא מגדיר המנסחת העכשווית של אתוס השכול הישראלי.

אמו של אלירז פרץ שנ×
אמו של אלירז פרץ שנ×"ר×' ×'×"יתקלות ×"וא מת ×›×"×™ שנוכל לחיות כאן וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
אבל אמו מרים ידעה שבנה הבכור לא יֵצא בשלום מלבנון, ומיום שהתגייס הפכה לאישה המחכה לבשורה יש שאני מגיעה לשם ורואה את שניהם, אוריאל ואלירז, עומדים מולי ובאים לקראתי ונשמתי יוצאת ומפרפרת. הזמר יהורם גאון שהזמין את פרץ להדליק את המשואה, אמר כי היא חדורת שליחות לחיזוק הרוח היהודית והישראלית בעם ישראל. את המכתב הזה היא מצאה היום. כאן חדשות | אליסף פרץ, בנה של כלת פרס ישראל מרים פרץ, שכל את אחיו הבכור אוריאל כשהיה בן 12. באתי אל ארץ מוכנה ולא ידעתי שיום יבוא ואתן את היקר לי מכל עבור ארצי, את בניי, אוריאל ואלירז. ערכי הרעות והאחווה של בני אוריאל ואלירז הם נר לרגלי. ובמי הוא בוחר להוכחת טענתו? מי שמשכה את מירב תשומת הלב, היא מרים פרץ, אחת הזוכות בפרס על 'מפעל חיים', ושמוכרת כאם ששכלה שניים מבניה בעת שירותם הצבאי, אוריאל ואלירז היד, שנפלו בשני מקרים נפרדים.

מרים פרץ, אימם של האחים אוריאל ואלירז היד , לוחמי סיירת גולני שנהרגו בפעילות מבצעית העבירה הרצאה לסטודנטיות בה דיברה על כוחה של האמונה ועל ההתנסות האישית והקשה שלה:''לקבה יש לי לתת 3 מתנות:קוץ.

אין בידי יצירה, לא אוכל להצביע על תגלית שגיליתי או על נוסחה שפתרתי. במרים פרץ, אמם השכולה של שני נופלי צהל אוריאל ואלירז פרץ זל, אותה הוא מגדיר המנסחת העכשווית של אתוס השכול הישראלי. מרים פרץ, כלת פרס ישראל, אמרה לערוץ 7: אדוני הנשיא, אדוני ראש הממשלה, כבוד יור הכנסת, גבירתי נשיאת בית המשפט העליון, אדוני שר החינוך, אדוני ראש העיר ירושלים, עמיתיי מקבְּלי פְּרס ישראל, קהל נכבד. אני מודה לראש העיר דר עליזה בלוך ויור ועדת השמות חבר המועצה אלי פרץ על התמיכה. נציין, כי שכונת נווה שמיר מיועדת עבור הציבור הכללי לכן. ״אלירז היה תלמיד שלי במכינה, שהכרתי בעצמונה, ואני זוכר את היום הזה אני מכיר את כולם, את כל הילדים, אני ואליסף מחובקים תמיד, מרים ואני בקשר עצום וגם האבא אליעזר הייתי איתו בידידות קרובה״. מרים פרץ, אמם של אוריאל ואלירז פרץ, שני חיילי צהל שנהרגו במערכות ישראל, קיבלה הערב מדי ראש הממשלה והנשיא את פרס ישראל למפעל חיים. רוגל אלפר מצטט בחלקיות נאום של מרים פרץ, כדי להציגה כמי שמייצגת, בדומה לפלסטינים, תרבות האדרת מוות. מרים לא בחרה את נסיבות חייה הקשות, אך בחרה לחיות ולהחיות עם שלם.‬ עוד נכתב כי מרים היא סמל למסגרת הרוח היהודית והישראלית ומהווה סמל ומופת לנתינה ולעזרה לזולת, לחברה ולקהילה. האישה שנישקה פעמיים קשות את רגבי ארץ ישראל לא שואלת את אלוקים למה. פרץ נאמה בשם החתנים והכלות של פרס ישראל ובנאומה ריגשה את הקהל כשסיפרה על מורשת אהבת הארץ, הציפיה לירושלים שהנחיל לה אביה ועל הערכים שהיא נושאת עימה בעקבות. מי שמשכה את מירב תשומת הלב, היא מרים פרץ, אחת הזוכות בפרס על 'מפעל חיים', ושמוכרת כאם ששכלה שניים מבניה בעת שירותם הצבאי, אוריאל ואלירז היד, שנפלו בשני מקרים נפרדים. רונה רמון, פעילה ציבורית ותומכת בחינוך וקידום בני נוער בישראל, נפטרה ממחלה קשה.

אדוני הנשיא, אדוני ראש הממשלה, כבוד יור הכנסת, גבירתי נשיאת בית המשפט העליון, אדוני שר החינוך, אדוני ראש העיר ירושלים, עמיתיי מקבְּלי פְּרס ישראל, קהל נכבד. האולם כאן מאחד, מגבש, מלכד וזו הרוח של הבנים שלי אוריאל ואלירז. Miriam peretz, a bereaved mother, has received a letter of recognition. חדשות סרוגים > אוריאל פרץ. ‬ ‫ מרים פרץ, ״אם הבנים״, ששכלה את אוריאל ואלירז ז״ל, הקד.

נתני×
נתני×"ו שוחח עם מרים פרץ ס×'רנו חש×'ון צפו סרו×'ים from www.srugim.co.il
מרים פרץ, כלת פרס ישראל, אמרה לערוץ 7: אלמנתו של אלירז, שלומית, מסרה לי מכתב אישי שאלירז כתב לי ערב גיוסו לצהל. מרים פרץ התאלמנה מבעלה ושכלה שניים מבניה, אוריאל ואלירז, בעת שירותם בצהל. מרים פרץ, אימם של האחים אוריאל ואלירז היד , לוחמי סיירת גולני שנהרגו בפעילות מבצעית העבירה הרצאה לסטודנטיות בה דיברה על כוחה של האמונה ועל ההתנסות האישית והקשה שלה:''לקבה יש לי לתת 3 מתנות:קוץ. על כל אלה מצאה הועדה לנכון להעניק למרים. בנאומה התייחסה פרץ לחשיבות קיומם של מגון קולות ודעות בחברה הישראלית: יש לי לב אחד שנשבר שלוש פעמים. יש שהשקט כל כך עמוק וחרישי, עד שאני שומעת את משק כנפי.

יש שהשקט כל כך עמוק וחרישי, עד שאני שומעת את משק כנפי.

מִרְיָם אִיבְּדָה שְנֵי יְלָדים בַּמִלְחָמָה: רגע לפני קבלת פרס ישראל, מרים פרץ, ששכלה את שני בניה אוריאל ואלירז, נזכרת ברגעים שבהם קיבלה את ההודעות הנוראות ועל החיים המלאים שהיא. את המכתב הזה היא מצאה היום. מרים פרץ, אימם של האחים אוריאל ואלירז היד , לוחמי סיירת גולני שנהרגו בפעילות מבצעית העבירה הרצאה לסטודנטיות בה דיברה על כוחה של האמונה ועל ההתנסות האישית והקשה שלה:''לקבה יש לי לתת 3 מתנות:קוץ. מרים פרץ, כלת פרס ישראל, אמרה לערוץ 7: כאן חדשות | אליסף פרץ, בנה של כלת פרס ישראל מרים פרץ, שכל את אחיו הבכור אוריאל כשהיה בן 12. אותי למצב שבשנייה אחת הרגשתי כאילו הוא חי מספרת מרים פרץ ששכלה את שני בניה אוריאל ואלירז היד, לאחר על הטלפון שבישר כי תפסו את המחבל מהפיגוע בו נהרג אלירז. רותם סלע שיתפה במקרה אישי שלה בו פנה אליה אליסף פרץ, בנה של מרים פרץ, ששכל שני אחים שנלחמו למען המדינה, באחד הימים בחודש שעבר פנה אליי אליסף פרץ, בנה של מרים פרץ כלת פרס ישראל ואח של אוריאל ואלירז פרץ זל, קציני גולני שנפלו על הגנת הארץ, כתבה סלע, הוא שאל אם יוכל להגיע אלינו הביתה ולספר את הסיפור שלו. אבל מולדת לא בונים רק בכאב ובדמעות אלא גם בעמל ובנתינה מתמשכת לאורך שנים. ערכי הרעות והאחווה של בני אוריאל ואלירז הם נר לרגלי. כשאשת החינוך מרים פרץ, ששכלה את בניה אוריאל ואלירז בשירותם הצבאי, סיימה לשאת דברים בשם זוכי הפרס, היא ניגשה אל כלל הזוכים וחיבקה אותם, אחד אחד. מרים פרץ התאלמנה מבעלה ושכלה שניים מבניה, אוריאל ואלירז, בעת שירותם בצהל. בפאזל הזה שנוצר בִּמְדינת ישראל, יש מקום לכולנו, לכל קשת הצבעים.

השר פתח את המפגש עם אליסף פרץ, אחיהם של אוריאל ואלירז פרץ ז״ל שהיו תלמידיו מרים פרץ. מרים פרץ התאלמנה מבעלה ושכלה שניים מבניה, אוריאל ואלירז, בעת שירותם בצהל.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama